KAMPANIA NR 1 (2022) - WIZERUNEK PRZEDMIOTU "WSPÓŁCZESNE MEDIA"

PRACA METODĄ PROJEKTU

W ramach przedmiotu patronackiego "Współczesne media" realizowane są projekty szkolene: REDAKCJA, KAPSUŁA CZASU. Dnia 31.1.2022, w ramach sesji przedmiotowej powstała kampania promująca pozytywny wizerunek przedmiotu. Prezentujemy wynik pracy metodą projektu gr. medialnej klasy IIID4.

CEL EDUKACYJNY

TRENING BUDOWANIA NARRACJI W REKLAMIE: "Budujemy pozytywny wizerunek przedmiotu. Wspieramy rekrutację na rok 2022/23"

WYNIK - PRODUKTY: tekst i plakaty do publikacji na kanał szkolny online. Materiały zostały przekazane do szkolnego zespołu ds. promocji.

PUBLIKACJA WYNIKU:

[TEKST POSTA NA SZKOLNY KANAŁ FB]

Drodzy ósmoklasiści i Rodzice! Trwa okres rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Rozumiemy, że wybór jest trudny. Chcielibyśmy przedstawić profil medialny i przedmiot "Współczesne Media" w naszej szkole. W przedmiocie Współczesne Media głos każdego ucznia jest ważny, to dlatego nie nauczyciele przedstawią przedmiot, ale uczniowie. Konkretnie uczniowie z klasy IIId 4. Zapraszamy do nas!

[PLAKATY]

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143465.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143466.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143467.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143468.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143469.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143470.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143471.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143472.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143473.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143474.jpg

kampania-nr-1-styczen-luty-2022-wizerunek-przedmiotu-wspolczesne-media-143475.jpg